Sök
 
Tillbaka

Faktura från minol

Kan ni vara vänliga och se till så fakturan från minol kommer till månadsskiftet istället för den 19:e,,enligt visma måste det komma från samfälligheten till minol till visma för att ändra och jag med flera vill ha denna till slutet av månaden Mvh Annelie o Martin Welen Och vi har fortfarande inte fått ett kvitto på inbetalning på byte av mätaran trots 3 påminnelser!!!!!
- - -- - -


Uppgiftslämnare

Namn:Annelie Welen 
Telefon 0706-221607
E-post: annelie.wagner@hotmail.com
 

Kommentarer


Inga kommentarer.

Kommentarer
 
Skriv kommentar
 
 

Ny hemsida!

Besök vår nya hemsida. Inom kort kommer norrahusberg.se ersättas av nya sidan.

Var rädd om fiberkabeln!

Vi måste varna för att ta bort fiberkonvertern vid renovering mm. Fibern som går in i den är mycket skör. I samfälligheten har det redan varit tre avbrott som vi känner till. Brott på fibern kan kosta flera tusen kronor att laga. Det är fastighetsägaren själv som står för kostnaden. Samfälligheten har inte avtal med något företag så varje husägare får själv välja reparatör. Vi har varit i kontakt med Fokiab i Enköping och de kan felsöka samt svetsa fiber. Telefon till dem kontorstid är 070-624 08 66, Lars Eriksson. Kontaktperson i samfälligheten är Per Edblad 070-2545269.


Logga in
 
Skicka per e-post

Hjälp för inloggning

  • För att få tillgång till ditt lösenord anger du din e-postadress i inloggningsrutan.
  • Lösenordsfältet lämnar du tomt.
  • Fyll i kryssrutan "påminnelse av lösenord".
  • Klicka logga in och vänta sedan på ditt lösenord som automatiskt skickas till din e-postadress inom ett par minuter.
 
Nyhetsbrev
 
Registrera din e-post här för att få löpande information från oss