Sök
 
Tillbaka

Läckage i ny vattenmätare

Den 31/1 byttes mätarna ut i mitt hus. Efter två dagar såg jag vattendroppar under glaset till vattenmätaren. Nu den 3/2 har det blivit fler droppar som hänger i glaset.
Min fråga är, vem vänder jag mig till för att anmäla felet?


Uppgiftslämnare

Namn: Sture Borgstedt
Telefon: 33877
E-post: sture.borgstedt@telia.com
 

Kommentarer

22
feb
2012
Niklas & Susanne Johansson den 22 februari 2012

Vatten fylld

Våran har varit vatten fylld sen dom var här och monterade in den. Så det skall väll vara så då? Eftersom han som monterade in den lämnade det så
11
feb
2012
Lars Holmberg den 11 februari 2012

Vattenmätare

Min vattenmätare är vattenfylld ,det trycker upp vatten mellan siffrorna.
Kommentarer
 
Skriv kommentar
 
 

Ny hemsida!

Besök vår nya hemsida. Inom kort kommer norrahusberg.se ersättas av nya sidan.

Var rädd om fiberkabeln!

Vi måste varna för att ta bort fiberkonvertern vid renovering mm. Fibern som går in i den är mycket skör. I samfälligheten har det redan varit tre avbrott som vi känner till. Brott på fibern kan kosta flera tusen kronor att laga. Det är fastighetsägaren själv som står för kostnaden. Samfälligheten har inte avtal med något företag så varje husägare får själv välja reparatör. Vi har varit i kontakt med Fokiab i Enköping och de kan felsöka samt svetsa fiber. Telefon till dem kontorstid är 070-624 08 66, Lars Eriksson. Kontaktperson i samfälligheten är Per Edblad 070-2545269.


Logga in
 
Skicka per e-post

Hjälp för inloggning

  • För att få tillgång till ditt lösenord anger du din e-postadress i inloggningsrutan.
  • Lösenordsfältet lämnar du tomt.
  • Fyll i kryssrutan "påminnelse av lösenord".
  • Klicka logga in och vänta sedan på ditt lösenord som automatiskt skickas till din e-postadress inom ett par minuter.
 
Nyhetsbrev
 
Registrera din e-post här för att få löpande information från oss